920 نفر از طریق فوریت های پزشکی به بیمارستان قروه منتقل شدند

خرید بک لینک
به گزارش ایرنا، صادق ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پایگاه فوریت های پزشکی 115 روستایی دلبران افزود: سال گذشته نیز هزار و 800 نفر از طریق فوریت های پزشکی به بیمارستان قروه منتقل شدند.
به گفته وی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پایگاه حوادث و فوریت های پزشکی 115 روستایی شهری دلبران در مساحت 90 مترمربع با هزینه ای افزون بر چهار میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
ابراهیمی گفت: این پروژه جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهر دلبران و روستاهای اطراف با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کردستان و 400 میلیون ریال آن توسط یک خیر از اهالی دلبران تامین شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه از راه اندازی پنجمین پایگاه فوریت های پزشکی در شهرستان قروه خبر داد و افزود: در حال حاضر در شهرستان قروه چهار مرکز فوریت پزشکی در قروه، وینسار، دیوه زند و سریش آباد مشغول ارائه خدمات به همنوعان هستند.
به گفته وی مدت زمان انتقال مصدومین در داخل شهر به بیمارستان کمتر از پنج دقیقه و در جاده ها هفت تا 9 دقیقه است.
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت کلنگ احداث یک مرکز فوریت های پزشکی دیگر در روستای گنجی قروه به زمین زده می شود که زمین 200 متر مربعی آن توسط خیرین اهدا شده است.

بخشداری دلبران...

ما را در سایت بخشداری دلبران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 3:22

صفحه بندی